Важливе місце в реформуванні системи освіти займає проблема наступності між дошкільної та початкової освітою. У дошкільних закладах освіти наступність виявляється насамперед у підготовці дитини до школи, а в закладах початкової освіти – у використанні та покращенні уже набутих раніше знань та навичок. Наступність між дошкільною та початковою освітою є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Вона має забезпечити узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання у початковій та дошкільній освіті, врахування вікових особливостей дітей. Такий комплексний підхід має на меті створити умови, які сприяли б усебічному розвитку особистості учнів, формуванню вмінь навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх. Такий стан речей актуалізує вивчення проблеми забезпечення наступності в роботі закладів дошкільної та початкової освіти.