• Головна
  • Новини
  • Нормативні акти
  • Контакти
  • Інформ-відео
  • Експрес-приймальня
  • Пошук

Меню

  • Заклади освіти
  • Управління освіти
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • Структура управління освіти
  • Відділ договірної, правової та кадрової діяльності
  • Централізована бухгалтерія
    • Облікова діяльність
    • Розрахункова діяльність
    • Економічна діяльність
  • Центр професійного розвитку педагогічних працівників
    • Інструктивно-методичні рекомендації
    • Атестація
    • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  • Відділ дошкільної, середньої та позашкільної освіти
  • Група з централізованого господарського обслуговування закладів і установ освіти
  • Сектор з організації харчування в закладах освіти
  • Інклюзивно-ресурсний центр Южноукраїнської міської територіальної громади
  • Колегія управління освіти
  • Державна підсумкова атестація
  • Зовнішнє незалежне оцінювання
  • Координаційна громадська рада освіти міста
  • Учнівський муніципалітет
  • Профспілкова діяльність
  • Захист учасників навчально-виховного процесу
    • Цивільний захист
    • Охорона праці
    • Техніка безпеки
    • Пожежна безпека
  • Звернення громадян
  • Законодавча база освіти
  • Інформація. Консультації. Роз'яснення
  • Інформація для батьків
  • Наш інспектор поліції
  • Відкриті дані
  • Запобігання проявам корупції
  • Публічні закупівлі
  • Реформування освіти

Реєстрація дитини в дошкільний навчальний заклад

Данні про реєстрацію дитини в ДНЗ

Вивчаємо українську

Я пропоную...

Успішна взаємодія для розвитку кожної дитини

Створено: 25 квітня 2025 Перегляди: 18
  • Надрукувати
  • E-mail





   24 квітня команда Інклюзивно-ресурсного центру здійснила виїзд мобільним ІРЦ до Костянтинівського ЗДО «Ромашка» для проведення комплексної оцінки розвитку дітей.
   За результатами обстеження фахівці надали індивідуальні рекомендації батькам щодо розвитку малюків, а педагогам — щодо подальшої корекційної роботи. Також проведено моніторинг розвитку дітей групи компенсуючого типу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Фахівці відзначили позитивну динаміку як у мовленнєвому, так і загальному розвитку дітей.
   Щиро дякуємо працівникам Костянтинівського ЗДО «Ромашка»: директору, Світлані Ярославівні Рябих, вчителю-логопеду, Людмилі Олександрівні
Рябченко, практичному психологу, Вікторії Вікторівні Дементьєвій, вихователям та помічникам — за професіоналізм, якісну корекційну роботу,
небайдужість, індивідуальний підхід до кожної дитини та системну діяльність, що забезпечила значну позитивну динаміку у розвитку вихованців. Ваша відданість, наполегливість і віра в потенціал кожної дитини надихають і заслуговують на глибоку повагу.
Бажаємо вам натхнення й нових досягнень!
   Такі зустрічі можливі завдяки наявності спеціального автомобіля. Мобільна форма роботи ІРЦ зарекомендувала себе як ефективний інструмент
забезпечення доступності фахової допомоги для всіх дітей громади. Завдяки їй жодна дитина не залишається поза увагою — незалежно від місця проживання чи віддаленості закладу освіти.

#ІРЦ #Інклюзія #МобільнийІРЦ #РозвитокДитини #СпівпрацяЗарадиДітей

















Відбувся обласний семінар-практикум для директорів ІРЦ

Створено: 22 квітня 2025 Перегляди: 25
  • Надрукувати
  • E-mail




   18 квітня керівник Інклюзивно-ресурсного центру Південноукраїнської міської ради, Юлія Нагорна, взяла участь в обласному семінарі-практикумі "Створення ефективних умов роботи педагогічного колективу та підтримка дітей з ООП в освітньому процесі: співпраця ЗО із фахівцями ІРЦ, як запорука успішної реалізації завдання у роботі з дітьми", організованому департаментом освіти і науки облвійськадміністрації на базі Миколаївської гімназії № 36.
   Обговорювали важливі питання інклюзії: доступність і безбар`єрність, як основна складова якісного інклюзивного навчання, підтримка дітей з ООП, створення ефективних умов для діяльності педагогів,
емоційна стійкість фахівців.
  Подарунком для учасників семінару стали ресурсні набори з терапевтичними іграми Світлани Ройз. Дякуємо за корисний досвід, підтримку та нові ідеї для роботи!

  #інклюзія #ІРЦ #освіта #дітизООП #ресурснаскриня
















Фахівці ІРЦ взяли участь у круглому столі з інклюзивної освіти

Створено: 31 березня 2025 Перегляди: 41
  • Надрукувати
  • E-mail





  28 березня фахівці Інклюзивно-ресурсного центру Південноукраїнської міської ради взяли участь у круглому столі, що відбувся в межах проєкту "Подолання розриву: розбудова потенціалу інклюзивної освіти для Миколаївської, Одеської та Херсонської областей". Проєкт реалізується у співпраці з НУК імені адмірала Макарова за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та уряду Іспанії.
  На заході також були присутні фахівці ІРЦ Вознесенської міської ради, ІРЦ Доманівської селищної ради та педагогічні працівники закладів освіти. Учасники обговорили проблеми та перспективи розвитку інклюзивної освіти в регіоні, необхідність створення доступного освітнього середовища для навчання дітей з ООП та умов для їх подальшої соціалізації.

  Особливо цінним став тренінг, під час якого кожен учасник, виконуючи спеціальні вправи, мав змогу на власному досвіді відчути, з якими труднощами щодня стикаються діти з особливими освітніми потребами. Такий досвід допомагає краще зрозуміти їхні потреби та шукати ефективні шляхи підтримки.
  Щиро дякуємо команді проєкту за можливість долучитися до такої важливої ініціативи, професійний підхід, змістовну інформацію, корисні практичні поради, теплу атмосферу та можливість обмінятися досвідом. Сподіваємося на подальшу співпрацю для створення якісного інклюзивного простору для всіх дітей!
#ІРЦ #ІнклюзивнаОсвіта #ЮНІСЕФ #Діти #РівніМожливості #ОсвітаДляВсіх












Робоча зустріч фахівців ІРЦ з вчителями-логопедами: Діти з РАС – особливості поведінки та ефективна взаємодія

Створено: 26 березня 2025 Перегляди: 44
  • Надрукувати
  • E-mail



   У межах професійної взаємодії 26 березня відбулася робоча зустріч фахівців ІРЦ з вчителями-логопедами закладів загальної середньої освіти. Темою заходу стало обговорення особливостей поведінки дітей з розладами аутистичного
спектра (РАС) та ефективних стратегій взаємодії з ними.
   Фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-дефектолог) Марія КУЩОВА висвітлила ключові аспекти РАС, розповіла про особливості поведінки дітей з РАС у навчальному середовищі, ефективні стратегії взаємодії з ними, а також поділилась власним досвідом роботи, запропонувала практичні методи та прийоми корекції і попередження небажаної поведінки. Окрему увагу приділено ролі вчителя-логопеда у супроводі дітей з РАС.
   Зустріч пройшла у форматі активного обговорення: учасники ділилися власним досвідом, ставили запитання та спільно шукали рішення актуальних проблем. Жвава дискусія ще раз підтвердила важливість професійного обміну досвідом та спільної роботи задля якісної підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
   Дякуємо всім за активну участь! Разом ми робимо освіту доступнішою та комфортнішою для кожної дитини.














Фахівці інклюзивно-ресурсного центру продовжують надавати корекційно-розвиткові послуги дітям з ООП

Створено: 24 грудня 2024 Перегляди: 126
  • Надрукувати
  • E-mail




 Одним з важливих завдань Інклюзивно-ресурсного центру є надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами (ООП).
 Ці послуги спрямовані на розвиток когнітивної та емоційно-вольової сфер, мовленнєвих та фізичних компетенцій дітей, їх соціальну адаптацію, зниження рівня тривожності та подолання страхів. Фахівці ІРЦ створюють комфортне психологічне середовище, у якому діти почуваються безпечно і спокійно, застосовують індивідуальний підхід до кожної дитини з ООП, допомагають розвивати дитину з урахуванням наявних знань, умінь і навичок.
 Корекційно-розвиткові заняття в ІРЦ проводять вчитель-логопед, практичні психологи, вчителі-дефектологи.
Вчитель-логопед допомагає дітям подолати порушення мовлення. Він працює з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку, загальним недорозвиненням мовлення різних рівнів, з дисграфією, дислексією, дизартрією, ринолалією, із системним порушенням мовлення різного ступеня, з аутизмом; проводить як індивідуальні, так і підгрупові заняття з розвитку усного і писемного мовлення. У своїй роботі вчитель-логопед використовує як класичні методи та прийоми логопедії, суміжних дисциплін, так і сучасні, нетрадиційні: елементи нейрокорекції, сенсорної інтеграції; музикотерапії; аромотерапії, ігрової логопедії.
 Практичні психологи формують та розвивають у дітей вищі психічні процеси (пам’ять, мислення, увагу, уяву, сприймання), проводять корекційні  заняття з розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфер. Сприяють повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дитини на кожному віковому етапі. У своїй діяльності практичні психологи використовують різноманітні методи корекції: терапевтичну бесіду, арт-терапію, пісочну терапію, малювання піском, казкотерапію, нейропсихологічну корекцію та ін.
 Основні напрями корекційної роботи вчителів-дефектологів:
- формування уявлень про оточуючий світ;
- розвиток мовлення, комунікативних навичок;
- сенсорний розвиток;
- формування навичок орієнтування у просторі;
- формування елементарних математичних уявлень (логіко-математичний розвиток – для дітей шкільного віку);
- корекція пізнавальної діяльності;
- компенсація і корекція порушень розвитку дітей;
- подолання навчальних труднощів.
 Таким чином, спільна робота усіх фахівців спрямована на те, щоб допомогти дитині з особливими потребами соціалізуватися, навчитися жити зі своєю особливістю, зрозуміти і прийняти себе.
 У 2024-2025 н.р. корекційно-розвиткові послуги в інклюзивно-ресурсному центрі отримують 29 дітей з особливими освітніми потребами.
 Отримати консультацію фахівців ІРЦ можна впродовж робочого дня за адресою: місто Південноукраїнськ, бульвар Шкільний, 3 (ліцей № 2), кабінет № 208, т. 5-61-36; 098 336 05 86.





 

Більше статей...

  • Зустріч фахівців ІРЦ з педагогами ЗДО № 6.
  • Продовжуємо співпрацю із закладами освіти
  • Зустріч фахівців ІРЦ з педагогами ліцею № 4
  • Співпраця ІРЦ з іншими громадами
  • ФАХІВЦІ ІРЦ ВІДВІДАЛИ ЛІЦЕЇ № 3 ТА № 5

Сторінка 1 із 16

  • Попередня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Наступна
  • Кінець

До уваги!



-


ЦПРПП. Запитуєте-відповідаємо

SMS-звернення

Експрес-приймальня

Анонси

У наскладніший для країни час, з метою об'єднання сил та морального духу всіх учасників освітнього процесу управління освіти, заклади та установи освіти запускають ресурс підтримки "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".
Скористатись ресурсом можна:
- на сайті управління освіти: http://osvita-yu.mk.ua
- Viber: вступайте в товариство "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".

Корисні посилання

  Телефони гарячих ліній

Освітній портал Педпреса

Освітній портал "Класна оцінка"

Навчання в Україні

Навчання в Європі

Погода
Южноукраїнськ

волог.:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Міністерство освіти і науки україни

Український Центр Оцінювання Якості Освіти

Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області

  • Карта сайта
Copyright © 2013-2021. Управління освіти Южноукраїнської міської териториальної громади 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Інклюзивно-ресурсний центр Южноукраїнської міської територіальної громади