Напередодні Нового року заклад дошкільної освіти № 6 «Світлячок» гостинно зустрічав колег – вихователів дітей раннього віку міста. В святково прикрашеній залі, в теплій, дружній обстановці колеги ділилися досвідом роботи з найменшими вихованцями закладів освіти. Вдало підібрана тема засідання педагогічного кафе «Вплив казки на формування особистості дитини: морально-природничий аспект» сприяла проведенню заходу, адже саме під самий Новий рік трапляються справжнісінькі дива.
Вихованці І молодшої «А» групи разом з вихователем Соловйовою О.А. вирушили на пошуки зими, яка залишили скрізь свої сліди, а сама десь забарилася. Малята досліджували манну крупу, яка дуже схожа на сніг, збирали сніжинки, але вони були несправжніми, просили допомоги у діда з казки «Рукавичка», який вчив малят доглядати взимку за птахами та лісовими звірятами, моделювали і саму казку, а ось зиму так і не знайшли. Щоб не розраджувати малят вихователь запропонувала намалювати зиму блискітками та манкою. Малята із задоволенням створили зимовий пейзаж із сніжинок та наметів. І діти і дорослі сподіваються, що скоро і на південь України прийде справжня снігова зима, адже діти запросили її піснями і таночком.
На разі, в продовження теми, присутні мали змогу переглянути майстер-класи педагогів закладу: Барсукової Т.М. та Морозової Н.С. на тему: «Я роблю це так!».
Барсукова Т.М. запропонувала впроваджувати з найменшими вихованцями анімаційну сцену за режимними моментами на кшталт створення мультфільму. Педагог вдало організувала перегляд власної авторської казки «Пригоди зайченяти Степашки», де в ролях були авторські іграшки виготовлені Тетяною Михайлівною за методом Роні Орена.
Наталя Станіславівна Морозова презентувала власний досвід дослідницько-пошукової роботи з дітьми на основі проведення дослідів, під час яких вихователь довела, що досліджувати слід починати з раннього віку, нехай її вихованці виступають при цьому як глядачі, та ефект від побаченого вразив не тільки малечу, а й дорослих. На наших очах розквітла справжня веселка, розкрилося латаття, збільшилася в розмірах маленька комаха, за якою спостерігали через краплину води.
В кінці заходу вихователь-методист закладу дошкільної освіти №6 «Світлячок» Козленко В.М. зробила оглядовий перелік театрів для найменших, виготовлених вихователями закладу. В цьому році він значно поповнився інноваційними видами: театр – ложка, театр «ескімо», театр – «кіндер-сюрприз», театр – стаканчик, театр – мотузка.
Як підсумок роботи всього закладу з даної теми відбувся перегляд мультимедійної презентації «Жива книга казок», де висвітлена робота не тільки вихователів, а й спеціалістів закладу освіти: практичного психолога, соціального педагога, вчителя – логопеда, музичних керівників та інструктора з фізичної культури. На екрані присутні мали змогу спостерігати казкову феєрію казкових персонажів, в ролі яких виступали вихованці та педагоги.
Слід відмітити позитивний настрій присутніх, які із задоволенням ставали учасниками проведення дослідів, активно долучилися до обговорення заходу та охоче ділилися власним досвідом роботи.
В. М. Козленко, вихователь-методист.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області