Концепція Нової української школи поставила перед педагогами нові завдання, адже метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання й соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності. Найперше, що повинен сьогодні робити кожен учитель – не лише передати знання дітям, а й зробити навчання вмотивованим, сприяти різнобічному розвитку особистості дитини, сформувати у неї ключові та предметні компетентності, необхідні життєві і соціальні навички.
Міністерство освіти і науки України спільно з Британською радою упродовж 2017 року проводили навчання для вчителів англійської мови у рамках програми «Вчителі англійської мови – агенти змін», яка спрямована на покращення якості викладання англійської мови в Україні та підготовку тренерів з англійської мови, які будуть надавати методичну допомогу іншим педагогам. Миколаївську область у роботі цієї школи професійної майстерності представляли п’ятеро вчителів, серед яких була і вчитель англійської мови Южноукраїнської гімназії № 1 Лазаренко Анастасія Анатоліївна.
За наслідками навчання тренерів-агентів змін та з метою обміну набутим досвідом з колегами 25 січня на базі Южноукраїнської гімназії № 1 відбувся навчальний семінар-тренінг для вчителів англійської мови, який провела учитель Лазаренко А.А. Під час семінару педагогам було показано демо-урок у 7(11)-А класі з поглибленим вивченням англійської мови з теми «Здоров’я», в ході якого були продемонстровані нові методи та підходи до навчання англійської мови. Упродовж уроку діти виконували завдання, спрямовані на формування ключових компетентностей, розвиток критичного мислення та творчих здібностей.
Під час практичної частини семінару-тренінгу 16 педагогів ознайомились із сучасними методиками викладання англійської мови та новими трендами у навчанні. На тренінгу обговорювались питання розвитку навиків критичного мислення в учнів, організації проведення уроку, учителі ознайомлювалися з моделями сучасних уроків та складанням поурочних планів.
Під час групової, парної та індивідуальної роботи вчителі не лише отримали теоретичні знання, а й у дружній атмосфері співпраці ділилися досвідом, виконували різноманітні практичні завдання.
Вчителі, реалізуючи нові підходи до організації навчального процесу в контексті змін в галузі освіти, повною мірою розуміють свою роль у навчанні та вихованні дітей, відкриті до впровадження інновацій, прагнуть до самовдосконалення, розуміють відповідальність перед суспільством. Знання та навички, отримані на семінарі-тренінгу, активно втілюватимуться у життя, поширюватимуться серед колег у школах.
Комунальна установа «Консалтингово-методичний освітній центр» висловлює подяку Лазаренко Анастасії Анатоліївні за якісно підготовлений та проведений тренінг та сподівається на подальшу співпрацю.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області