1 лютого 2018 року в дошкільному навчальному закладі № 8 «Казка» був проведений інтерактивний семінар для педагогів на тему: «Калейдоскоп інформаційно–ігрової творчості дітей».
Дошкільне дитинство – це особливий вік, коли дитина відкриває для себе світ і відбуваються значні зміни в усіх сферах її психіки. У цей період важливо вчити дитину самостійно орієнтуватися в інформації, формувати вміння успішно її використовувати. Для цього необхідно розвивати у дітей здатність творчо, нестандартно мислити, вміти самостійно поповнювати свої знання. Педагогічний колектив ДНЗ № 8 «Казка» знайшов один з ефективних засобів пробудження інтересу до спільної діяльності дорослих та дітей шляхом використання коректурних таблиць як своєрідну інформаційно–інтелектуальну гру, яка розгорнута в часі та просторі. В закладі створений для різних вікових груп банк завдань, вправ, ігор на основі коректурних таблиць, які змістовно збагачують й насичують освітнє розвивальне середовище дошкільного закладу.
Вихователь-методист Жесткова О.В. на початку заходу, обґрунтувавши тему і мету, ознайомила педагогів з авторською методикою доктора педагогічних наук Наталії Гавриш, а також познайомила вихователів з досвідом роботи педагогів логопедичної групи № 7 з впровадження коректурних таблиць в роботу з дітьми.
З практичним використанням коректурних таблиць у роботі з дошкільниками педагоги познайомилися під час виконання різноманітних інтелектуально–мовленнєвих завдань, таких як: «Уважно слухай», «Назви предмет», «Відгадай загадку, назви відгадку», «Загадкові знаки», «Математичний ланцюжок», «Повтори за зразком». Вихователі показали гарні знання з усіх розділів Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» під час активної участі в іграх різного спрямування з використанням коректурних таблиць різної тематики.
Під час підведення підсумків семінару, Олена Віталіївна надала педагогам методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць в різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку, про створення умов, в яких діти вчитимуться знаходити істину самостійно, організовувати ігрову діяльність на основі коректурних таблиць, стимулювати пізнавальний інтерес, бажання пізнати нове, розширювати знання дітей.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області