Забезпечення психологічного благополуччя учасників освітнього процесу – одне із завдань діяльності працівників соціально-психологічної служби закладів освіти. Для виконання даного завдання практичні психологи використовують недирективні техніки у роботі з дітьми, зокрема техніки арт-терапевтичного спрямування. Однією з таких технік є виготовлення ма?ндали (у перекладі з санскриту ????? — круг, диск).
З існуючих у психологічній практиці трьох варіантів виконання даної техніки (намальована мандала, насипна мандала та плетена) учасникам психологічної майстерні, яка відбулась 25 січня 2019р. на базі ЦРД «Гармонія» – практичним психологам дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти – запропоновано виконання плетеної мандали. Даний варіант виконання техніки використовується при неможливості користування образотворчими матеріалами або інших обмеженнях.
Керівник майстерні – методист КУ КМОЦ Братищенко Ольга – зосередила увагу присутніх на перевагах використання техніки плетіння мандали у роботі з підлітками, які мають підвищений рівень тривожності, надмірній втомлюваності; як комплексний засіб у корекції зосередженості уваги та подоланні внутрішньої невпевненості у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.
Висловлюємо вдячність адміністрації Центру розвитку дитини «Гармонія» та практичному психологу закладу Стаценко Надії за допомогу в організації майстерні.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області