Кожна дитина на початку
власного життя талановита і навіть
геніальна, але її потрібно навчити орієнтуватися
у сучасному світі, щоб з мінімумом
витрат досягти максимального ефекту.
Г.С. Альтшуллер
Життя постійно ставить перед нами завдання, і від їх вирішення залежить наша доля. Як виховати особистість, яка вміє легко вирішувати виникаючі проблеми?
Педагоги ЗДО № 3 «Веселка» добре знають, що будь-яка дитина може бути творчою особистістю. Потрібно тільки правильно підійти до цього, організувати освітній процес так, щоб дитина отримала всі необхідні уміння та навички. Для того, щоб навчити дитину мислити творчо, креативно з розумінням ставитись до усіх навколишніх процесів, розвинути впевненість в своїх силах і здібностях, педагоги впроваджують в освітньо-виховний процес інноваційні технології та інтерактивні форми роботи з дітьми.
13 лютого на базі ЗДО № 3 «Веселка» відбулося засідання «Школи молодого вихователя» для молодих вихователів ЗДО міста за темою «Використання теорії розв’язання винахідницьких завдань у роботі з дітьми дошкільного віку».
Методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М. привітала учасників заходу та оголосила тему засідання.
У ході теоретичної частини вихователі переглянули презентацію з досвіду роботи «Використання теорії розв’язання винахідницьких завдань у роботі з дітьми дошкільного віку», яку підготувала та провела вихователь-методист Дяченко Г.О. У ході презентації учасники заходу мали можливість познайомилися з принципами, формами, методами, прийомами, закономірностями роботи за технологією ТРВЗ – основною метою якої є відхід від застарілих хибних уявлень про творчість, творчий процес та виховання творчої особистості.
Під час практичної частини вихователі переглянули інтегроване заняття «Подорож до підводної казки» з пріоритетом мовленнєвих завдань, ознайомлення з природою та використанням елементів ТРВЗ. Заняття провела вихователь середньої «В» групи Могильда Л.В.
Діти активно виконували різноманітні практичні завдання та відповідали на поставлені запитання.
Вихователь-методист Макогонюк О.А. провела практичне заняття з молодими педагогами, а саме: ігри «Підбери асоціації до слова», «Скептики - оптимісти», «Реклама», «Друдли», які можна активно використовувати у роботі з дітьми.
Засідання закінчилося активним обговоренням та обміном досвіду.
Методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М. наголосила, що використання даної технології є актуальним та ефективним засобом, який розвиває творчі здібності, уяву, політ фантазії, нестандартне мислення та формує життєву компетентність дитини, як особистості творчої та неповторної.
Методист підвела підсумки та надала методичні рекомендації щодо подальшого використання ТРВЗ у роботі з дошкільниками.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області