Дошкільне дитинство – це вік гри. Малюк в грі не тільки пізнає світ, а й висловлює до нього своє ставлення. Крім традиційних методик навчання останнім часом в освітньому процесі все ширше використовують LEGO – технології. Однією з них є конструктивно – ігровий засіб LEGO DUPLO, що має ряд характеристик, які значно відрізняють його від інших конструкторів, насамперед – великим діапазоном можливостей.
14 травня 2019 року в дошкільному навчальному закладі № 8 «Казка» для молодих педагогів відбулося засідання міського методичного об’єднання на тему: «Інтеграція LEGO – технологій в освітній процес ДНЗ», яке підготували і провели вихователі – методисти Педюра С.Ю., Жесткова О.В.
Метою цього засідання було: сприяти підвищенню професійної компетентності молодих педагогів щодо використання LEGO – технологій; надання вихователям методичних рекомендацій щодо використання конструктора LEGO у різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку.
Вихователь–методист Жесткова О. В. підготувала для педагогів презентацію: відповіді на питання виникнення конструктора LEGO, його значення для розкриття творчого потенціалу дітей, використання конструктора у різних видах діяльності дошкільнят. Під час перегляду відеоролика присутні вихователі познайомились з інтеграцією LEGO – конструювання в освітній процес дошкільного закладу, адже LEGO – технологія досить популярна у всьому світі.
Вихователь–методист Педюра С.Ю. провела з учасниками методичного об’єднання майстер–клас на тему: «Логіко–математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO. Світлана Юріївна побудувала практичну частину таким чином, щоб найширше показати можливості LEGO – конструктора, його перспективи використання в освітньому просторі та розкрила нові прийоми та технології навчання за допомогою наборів LEGO. Під час виконання дидактичних ігор «Розклади за кольором», «Заплатка», «Симетрія», «Судоку»; вправ «Синхронні рухи», «Фантастична істота», «Кольорові мешканці» з використанням наборів LEGO, педагоги мали можливість відчути позитивний вплив гри, як системи, методу, інструменту навчання та ключової форми взаємодії вихователя і дитини на розвиток творчих здібностей, мовлення, мислення, вміння працювати в команді (в парах) та спілкуватися один з одним.
Справжня творча атмосфера, яка панувала під час майстер–класу викликала позитивні емоції серед присутніх педагогів. Молоді вихователі впевнились, що конструктор LEGO є цінним та незамінним матеріалом, який доцільно інтегрувати у всі види діяльності дітей дошкільного віку. Всі учасники схвально оцінили наповнення заходу, його організацію та проведення, отримали певний досвід, який зможуть використовувати у професійній діяльності.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області