29 січня на базі ЗДО № 8 «Казка» відбулося засідання «Педагогічного кафе» для вихователів логопедичних груп та вчителів-логопедів ЗДО № 3, 8 та КЗ ЦРД «Гармонія» на тему «Взаємодія вихователя і вчителя - логопеда в системі корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення».
Під час теоретичного блоку заслухали інформаційне повідомлення із переглядом слайдової презентації з вищезазначеного питання, переглянули відеофільм з фрагментами ігрової діяльності у логопедичних групах № 4, 7, 26 (вихователь-методист Жесткова О.В.)
У ході практичної частини вчителі-логопеди Козаченко О.В. та Видаш О.Л. провели майстер-клас у ході якого використали:
- презентацію-практикум «В цікаві ігри граємо – мову розвиваємо»;
- ігри на розвиток дрібної моторики пальців рук: «Прикрась ялинку», «Стільчики для гостей», «Планшет Воскобовича», «Хто швидше»;
- творчу вправу «Скриня професійних ідей»;
- ігри на розвиток уваги: «Дуплет», «Сковорідка»;
- презентацію «Новорічної тематичної папки»;
- дидактичні ігри: «Знайди всіх», «Знайди і порахуй», «Зимовий судоку»;
- ігри на автоматизацію та диференціацію звуків: «Подарунки від Діда Мороза», «Чарівна торбинка».
Педагоги активно працювали в команді, виконували різноманітні ігрові завдання, спілкувалися, відповідали на поставлені запитання, тощо.
Учасники заходу також ознайомилися з виставкою–презентацією дидактичних ігор мовленнєвого спрямування.
Методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М. провела інтерактивну вправу «Думка по колу», де педагоги активно обмінятися думками щодо проведеного заходу, оцінювали роботу колег, ділилися своїм досвідом роботи. На завершення підведено підсумки роботи та надано методичні рекомендації: щодо подальшої роботи з питання взаємодії вчителя-логопеда і вихователя, використання ігор у роботі з дітьми–логопатами, мотивації педагогів щодо розроблення індивідуальної освітньої траєкторії професійного росту педагогів.
Методичний захід сприяв підвищенню педагогічної майстерності та обміну досвідом роботи. Це можливість педагогам здобути нові теоретичні знання, отримати практичні навики, які забезпечать всебічний гармонійний розвиток особистості на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області