25 січня 2022 року на базі ЗЗСО № 4 відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів 1-х класів з теми «Інноваційні технології: доцільність та практичне застосування в освітній діяльності».
Основна мета заходу - підвищення предметно-методичної компетентності вчителів, а саме здатності добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання та розвитку учнів.
Керівник професійної спільноти, Лаптєва Н.В., вчитель ЗЗСО № 4, ознайомила учасників з теоретичними основами застосування інноваційних технологій в освітньому процесі Нової української школи, їх ефективності у формуванні предметних, ключових компетентностей та наскрізних умінь у здобувачів освіти.
Практичними напрацюваннями застосування сучасних педагогічних технологій на уроках в умовах НУШ на засадах компетентнісно – діяльнісного підходу поділилися педагоги закладів загальної середньої освіти МТГ.
З особливостями застосування коміксів - онлайн-сервісів для створення яскравих історій для будь-якого уроку - ознайомила педагогів вчителька ЗЗСО № 1 ім. Захисників Вітчизни Кім О.М.
Климчук Г.Т., вчителька ЗЗСО № 2, поділилася досвідом роботи із застосування веб-квесту як сучасного методу формування творчої особистості.
Цікаво і змістовно із впровадженням в освітню діяльність технології ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення) ознайомила вчителька ЗЗСО № 3 Лагода Л.І.
З технологією «кластера», як одного з методів критичного мислення, своїм досвідом роботи поділилася вчителька Костянтинівської ЗЗСО Демуз Т.С.
Під час практичної частини, яке провела Тетяна Сергіївна, вчителі вправлялися у створенні кластера.
Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Лариса Кидюк подякувала педагогів за представлений практичний досвід роботи впровадження сучасних технологій в освітній процес початкової школи, підкреслила важливість співпраці та обміну досвідом педагогів задля досягнення високих результатів у навчанні.
За запитами педагогів, з метою аналізу, узагальнення, відображення динаміки професійного росту Лариса Іванівна надала консультацію щодо створення атестаційного портфоліо вчителя як засобу оптимізації діяльності педагога в міжатестаційний період.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області