Одним із позитивних результатів освітньої реформи є початкове переосмислення суспільством свого ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Будь-яка дитина, що має особливості психо-фізичного розвитку така ж частина соціуму (сім'ї, держави в цілому), особистість, здатна до повноцінного життя.
Для успішного розвитку вказаної групи учнів необхідно збільшувати їх запас знань про навколишню дійсність, розширювати кругозір, навчати піклуватися про здоров’я та фізичний розвиток. Тому педагог, який працює з дітьми має вміти взаємодіяти з ними, створювати умови довірчих відносин, підбадьорювати їх, стимулювати та надихати.
З метою розкриття специфіки роботи вчителя фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами, демонстрації прийомів і методів викладання предмету, 20 березня 2024 року на базі Южноукраїнського ліцею №1 ім. Захисників Вітчизни вчителем фізичної культури Болотовою Анною Петрівною проведено урок фізичної культури у 5-му корекційному класі.
Урок у формі ігрової подорожі дає можливість дітям засвоювати та відтворювати теоретичний матеріал, виконувати різноманітні фізичні вправи, комунікувати в процесі парної та групової взаємодії, відповідно до вікових особливостей та фізичних даних. «Викладання у корекційному класі потребує високого професіоналізму та педагогічної майстерності вчителя», – зазначили вчителі фізичної культури закладів освіти ТГ, запрошені до участі у заході.
Представлена Болотовою А.П. система навчання та виховання вказаної групи дітей дає свій позитивний ефект і призводить до їхнього значного просування в напрямку адаптації до життя у суспільстві.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області