18 квітня на базі Центру розвитку дитини «Гармонія» відбулося засідання педагогічної спільноти вихователів-методистів, вихователів старших груп закладів дошкільної освіти, вчителів початкової школи з наступності на тему «Дитячий садок – початкова школа: переЗАвантаження».
Вихователі-методисти закладу Христина Алпєєва, Олена Жесткова презентували організацію роботи закладу із підготовки дошкільнят до шкільної освіти у трьох напрямках: освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку, співпраця з батьками майбутніх школярів, з педагогами закладу та початкової школи на засадах співробітництва.
Провідною для дошкільної освіти є ігрова діяльність, яка забезпечує більшість ключових завдань на етапі переходу від дошкільної до початкової освіти.
В цікавій ігровій формі вихователь старшої групи Ірина Вовчанчина провела інтегроване заняття на тему: «Космічний бум». Через інтегровані види діяльності діти знаходити ознаки зв’язків між різними освітніми напрямами і сферами життя.
Гурткова робота підсилює інваріантну складову стандарту дошкільної освіти. Керівники гуртків гуманітарного напрямку провели ігрові заняття: Олена Медвінська на тему «Професії (з використанням технології раннього навчання читанню М.О.Зайцева), Тетяна Янович на тему «Тварини – наші друзі» (навчання англійської мови). Керівник театрального гуртка «Фантазія» Наталя Степанова провела з вихованцями старшої групи театралізовану виставу «Колобок на новий лад».
У ході засідання директор закладу Любов Левицька ознайомила педагогів із створеним у закладі дієвим, комфортним освітнім середовищем, який відповідає сучасним вимогам, для різних видів діяльності та відпочинку дітей.
Педагоги мали змогу також пограти і переконатися в корисному впливі ігор на освітній та емоційний стан під час участі в інтегрованому освітньому квізі «Веселка знань».
При підведенні підсумку заходу, проведеному у формі гри «Веселка сподівань» учасники заходу висловили свої враження, побажання, подяку за організовану зустріч та проведену роботу.
Координатор професійних спільнот Лариса Кидюк акцентувала увагу на важливості співпраці та обміну досвідом педагогів з питань наступності, адже лише об’єднавши зусилля педколективів закладів дошкільної і початкової ланок шкільної освіти, а також отримавши підтримку батьківської громади можливо забезпечити психологічно виважений і успішний для дитини перехід з попереднього рівня освіти на наступний.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області