У квітні 2023 року стартувала шведська програма соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку Pеppy Pals («Веселі друзі»), яку реалізує
фундація «The LEGO Foundation» спільно з Міністерством освіти і науки України. 300 закладів дошкільної освіти, у тому числі і заклад дошкільної освіти №6 «Світлячок», стали учасниками проєкту «Сприяння освіті» в межах Меморандуму між МОН та The LEGO Foundation.
29 квітня 2025 р. педагогів дошкільної освіти нашої громади гостинно зустрів дружній, творчий колектив закладу дошкільної освіти № 6 «Світлячок», щоб поділитися своїм досвідом роботи із впровадження даної програми.
З вітальним словом до учасників звернулася консультант ЦПРПП Лариса КИДЮК, акцентувала увагу на актуальності вибору теми, на те, як важливо вчити дитину розуміти свої емоції, керувати ними, вміти налагоджувати соціальну взаємодію одне з одним, побажала всім ефективної співпраці, позитивних емоцій, задоволення від побаченого і почутого.
Про аспекти соціально-емоційного розвитку дошкільників в контексті шведської програми соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку «Pеppy Pals» інформувала соціальний педагог закладу Ольга АРКУША, яка є куратором проєкту.
Вихователь-методист закладу Валентина КОЗЛЕНКО ознайомила учасників заходу із матеріалами, які допомагають педагогам організувати освітній процес за даною програмою. Ресурсами програми соціально-емоційного розвитку «Веселі друзі», якими забезпечений заклад, є: цикл із 16 мультфільмів і книжок про п’ятьох друзів-тварин; запитання для обговорення до кожної із 16 історій; набір із 5 м’яких
іграшок (цуценя Реггі, лошатко Семмі, кроленя Габбі, совеня Іззі та кошеня Келлі); мобільний ігровий застосунок «Веселі Друзі»; збірка активностей «Соціально- емоційний розвиток з Веселими Друзями»; 27 карток з назвами емоцій; розмальовки та дипломи.
Практичну частину заходу, а саме ігрову взаємодію дошкільнят, вихователі середніх груп провели за трьома напрямками:
Любов МИЦИК провела ігрову взаємодію «Габбі та морквинка», де акцент був спрямований на емоції, взаєморозуміння, взаємодопомогу.
Галина ТЕПЛЯКОВА - ігрову взаємодію «Реггі та крутий спуск», акцент спрямований на емоції, подолання страху, ментальне здоров’я.
Олена ПАСТУШЕНКО - ігрову взаємодію « Келлі та пустий ланчбокс», акцент спрямований на емоційний інтелект.
На завершення зустрічі, під час рефлексії, Валентина КОЗЛЕНКО провела гру «Комплімент за філіжанкою кави». Враження та думки учасників були суголосні – у закладі працюють талановиті, віддані своїй справі педагоги, які створюють творчу, комфортну атмосферу для розвитку здібностей кожної дитини.
Дякуємо колективу закладу за поради, корисні знання для підтримки соціально-емоційного благополуччя дітей, створення атмосфери групової
довіри, зняття психоемоційного напруження.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області