• Головна
  • Новини
  • Нормативні акти
  • Контакти
  • Інформ-відео
  • Експрес-приймальня
  • Вхід/Реєстрація
  • Пошук

Меню

  • Заклади освіти
  • Управління освіти
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • Структура управління освіти
  • Відділ договірної, правової та кадрової діяльності
  • Централізована бухгалтерія
    • Облікова діяльність
    • Розрахункова діяльність
    • Економічна діяльність
  • Центр професійного розвитку педагогічних працівників
    • Інструктивно-методичні рекомендації
    • Атестація
    • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  • Відділ дошкільної, середньої та позашкільної освіти
  • Група з централізованого господарського обслуговування закладів і установ освіти
  • Сектор з організації харчування в закладах освіти
  • Інклюзивно-ресурсний центр Южноукраїнської міської територіальної громади
  • Колегія управління освіти
  • Державна підсумкова атестація
  • Зовнішнє незалежне оцінювання
  • Координаційна громадська рада освіти міста
  • Учнівський муніципалітет
  • Профспілкова діяльність
  • Захист учасників навчально-виховного процесу
    • Цивільний захист
    • Охорона праці
    • Техніка безпеки
    • Пожежна безпека
  • Звернення громадян
  • Законодавча база освіти
  • Інформація. Консультації. Роз'яснення
  • Інформація для батьків
  • Наш інспектор поліції
  • Відкриті дані
  • Запобігання проявам корупції
  • Публічні закупівлі
  • Реформування освіти

Реєстрація дитини в дошкільний навчальний заклад

Данні про реєстрацію дитини в ДНЗ

Вивчаємо українську

Я пропоную...

Художньо-естетичне виховання дитини в сім'ї

Створено: 28 жовтня 2013 Перегляди: 2608
  • Надрукувати
  • E-mail

Малювання для дитини є  найпершим засобом вираження на папері його задумів, переживань. Та чи представляють дитячі малюнки інтерес для нас, дорослих? Може бути,

"каракулі" маленьких дітей служать лише прелюдією до зрілої майстерності і не заслуговують на особливу ??увагу? Якщо це так, то чому ж тоді, ось уже багато десятків років, ми так часто бачимо дитячі малюнки на виставках, у книгах, альбомах, журналах? Не тільки тому, що ми, дорослі, виявляємо в них багато свіжості і несподіваної  сміливості, експресії, забавної прямоти і наївної переконаності. Не тільки тому, що в них повною мірою проявляються ті якості, які інколи з роками втрачають дорослі: здатність від усієї душі радіти, дивуватися, засмучуватися, мріяти. А й тому, що в дитячих малюнках часом проявляється гостра спостережливість, вміння в усьому знайти важливе і цікаве, щира захопленість, схвильованість.
Мова йде не про підготовку художників - професіоналів, а про художній розвиток дітей.
Художнє виховання має починатися з перших років життя дитини, щоб з самого раннього дитинства вона відчувала необхідність у прекрасному, у творчості і знаходила у цьому джерело радості ...
Якщо дитина тягнеться до олівця і фарб, необхідно вчити її користуватися ними. Якщо вона зобразить людину з трьома ногами або небо відокремить від землі смугою недоторканого паперу, то треба підказати дитині шлях до виправлення помилки. Головне не заважати дитині творити, не вбивати в неї інтерес до образотворчої діяльності. Одночасно необхідно поступово розвивати цей інтерес, інакше він довго не зможе існувати і загине. Байдужість  батьків може погасити творчу активність дитини, нівелювати її індивідуальність. До такого ж результату може призвести і неправильний вибір художнього матеріалу. Як батьки можуть керувати дитячою творчістю? Батьки повинні розуміти необхідність для дитини всебічного розвитку - духовного, естетичного, розумового. Заняття зображувальною діяльністю розвиває розумові здібності дитини, так як привчає
її думати, аналізувати, змушує  перебувати в стані активного творчого мислення, розвиваючи її пам'ять, відточуючи сприйняття, збагачуючи емоційний світ ...

Чуйне і повсякденне керівництво дорослого допомагає виявляти ініціативу з найперших кроків і направляти на правильний шлях художнє мислення дитини.

Ми вам радимо:

  • необхідно створити сприятливу обстановку, купити дитині зручний столик для малювання, хороший папір різного формату, художні матеріали;
  • не набридати запитаннями «А що ти малюєш?», «Що це за фігурки?». Дитина сама розповість про свій малюнок, коли його закінчить;
  • першим помічником батьків у керівництві художньою діяльністю дитини є сама природа, яка створила чудові «художні» твори - квіти і листя, всіляких птахів і тварин, черепашки, корали, сніжинки і нескінченну різноманітність інших живих істот і предметів;
  • дорослі повинні чітко вловлювати інтереси дітей, розвивати їх творчу уяву, дитячу фантазію. не треба нав'язувати дитині власних тем. Нехай малює все, що захоче.

Інформаційна служба освіти

  • Попередня
  • Наступна

До уваги!



-


ЦПРПП. Запитуєте-відповідаємо

SMS-звернення

Експрес-приймальня

Анонси

У наскладніший для країни час, з метою об'єднання сил та морального духу всіх учасників освітнього процесу управління освіти, заклади та установи освіти запускають ресурс підтримки "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".
Скористатись ресурсом можна:
- на сайті управління освіти: http://osvita-yu.mk.ua
- Viber: вступайте в товариство "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".

Корисні посилання

  Телефони гарячих ліній

Освітній портал Педпреса

Освітній портал "Класна оцінка"

Навчання в Україні

Навчання в Європі

Погода
Южноукраїнськ

волог.:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Міністерство освіти і науки україни

Український Центр Оцінювання Якості Освіти

Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області

  • Карта сайта
Copyright © 2013-2021. Управління освіти Южноукраїнської міської териториальної громади 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Головна