• Головна
  • Новини
  • Нормативні акти
  • Контакти
  • Інформ-відео
  • Експрес-приймальня
  • Вхід/Реєстрація
  • Пошук

Меню

  • Заклади освіти
  • Управління освіти
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • Структура управління освіти
  • Відділ договірної, правової та кадрової діяльності
  • Централізована бухгалтерія
    • Облікова діяльність
    • Розрахункова діяльність
    • Економічна діяльність
  • Центр професійного розвитку педагогічних працівників
    • Інструктивно-методичні рекомендації
    • Атестація
    • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  • Відділ дошкільної, середньої та позашкільної освіти
  • Група з централізованого господарського обслуговування закладів і установ освіти
  • Сектор з організації харчування в закладах освіти
  • Інклюзивно-ресурсний центр Южноукраїнської міської територіальної громади
  • Колегія управління освіти
  • Державна підсумкова атестація
  • Зовнішнє незалежне оцінювання
  • Координаційна громадська рада освіти міста
  • Учнівський муніципалітет
  • Профспілкова діяльність
  • Захист учасників навчально-виховного процесу
    • Цивільний захист
    • Охорона праці
    • Техніка безпеки
    • Пожежна безпека
  • Звернення громадян
  • Законодавча база освіти
  • Інформація. Консультації. Роз'яснення
  • Інформація для батьків
  • Наш інспектор поліції
  • Відкриті дані
  • Запобігання проявам корупції
  • Публічні закупівлі
  • Реформування освіти

Реєстрація дитини в дошкільний навчальний заклад

Данні про реєстрацію дитини в ДНЗ

Вивчаємо українську

Я пропоную...

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму

Створено: 01 квітня 2016 Перегляди: 1569
  • Надрукувати
  • E-mail

Аутизм – це порушення розвитку, яке проявляється протягом перших років життя дитини і є наслідком неврологічного розладу, позначається на функціонуванні мозку та впливає на комунікацію і стосунки з іншими людьми, а також на сприйняття і розуміння навколишнього світу.

Аутизм належить до групи загальних порушень розвитку. Деякі сфери дитячої психіки розвиваються відповідно віку, інколи навіть з випередженням, а деякі різко уповільнюються. Дитина з аутизмом по-іншому сприймає світ – світло, образи, звуки, по-іншому відчуває дотик, запах, смак чи біль. Часто має проблеми з точним розумінням скерованих до неї висловлювань. Дитина реагує на шум, але ігнорує звернені до неї слова. Вона не бавиться зі своїми однолітками, у неї не формується прив’язаність до своїх батьків, гра в дитини з аутизмом завжди маніпулятивна (катати машинку туди-сюди та ін.). Діти з аутизмом не реагують на своє ім’я, уникають зорового контакту з іншими, часто не говорять взагалі.
Звідси – труднощі в побудові міжлюдських стосунків та вираженні емоцій. Світ осіб з аутизмом значно відрізняється від «нашого» світу, а проблеми з комунікацією можуть спричинити їхню психічну ізоляцію.
Згідно статистики, діагноз «аутизм» трапляється досить часто – один випадок на 100-160 дітей. Однак, ця цифра дуже приблизна. Частіше на аутизм страждають хлопчики, ніж дівчатка (приблизно у пропорції 4:1), але в дівчаток хвороба перебігає набагато складніше. Хоч дотепер не відомі головні причини аутизму, однак, відомо, що це – біологічно зумовлене порушення мозку, що розвивається. Аутизм неможливо виявити відразу після народження. Інколи розвиток дитини відбувається цілком нормально і лише орієнтовно після 36-го місяця життя відбувається відчуження і втрата здобутих умінь. Якщо діти, яким поставлено діагноз «аутизм» у 2-3 роки, пройдуть відповідну реабілітацію, то 80% з них уникнуть захворювання. Пізня діагностика значно ускладнює соціальну і реабілітаційну медичну допомогу. За розвиток аутизму не можна звинувачувати батьків, навпаки, саме вони становлять для дитини найважливішу опору в житті. Аутизм сьогодні не можна повністю вилікувати, однак, вчасна і активна реабілітація разом з медикаментозною підтримкою здатні забезпечити відносно нормальне функціонування людей з аутизмом у повсякденному житті.
Аутизм – це не вирок, а всього лише діагноз, своєчасне встановлення якого у поєднанні з психолого-педагогічною та соціальною реабілітацією забезпечує реалізацію особистісного потенціалу дитини та інтеграцію її в соціум.
Досвід багатьох країн свідчить, що чим раніше розпочата терапія аутизму та психолого-педагогічна корекційна робота з дитиною, тим легше будуть прояви аутизму в дорослому віці, тим більш успішною буде адаптація дитини до навколишнього світу і до самостійного життя.

  • Попередня
  • Наступна

До уваги!



-


ЦПРПП. Запитуєте-відповідаємо

SMS-звернення

Експрес-приймальня

Анонси

У наскладніший для країни час, з метою об'єднання сил та морального духу всіх учасників освітнього процесу управління освіти, заклади та установи освіти запускають ресурс підтримки "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".
Скористатись ресурсом можна:
- на сайті управління освіти: http://osvita-yu.mk.ua
- Viber: вступайте в товариство "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".

Корисні посилання

  Телефони гарячих ліній

Освітній портал Педпреса

Освітній портал "Класна оцінка"

Навчання в Україні

Навчання в Європі

Погода
Южноукраїнськ

волог.:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Міністерство освіти і науки україни

Український Центр Оцінювання Якості Освіти

Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області

  • Карта сайта
Copyright © 2013-2021. Управління освіти Южноукраїнської міської териториальної громади 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Інклюзивно-ресурсний центр Южноукраїнської міської територіальної громади