26 квітня на базі дошкільного начального закладу № 2 «Ромашка» проведено засідання міської творчої лабораторії «Трикутник взаємодії» для вихователів старших груп та вчителів початкових класів ЮЗШ№ 1 ім. Захисників Вітчизни з питання наступності між дошкільною та початковою ланкою освіти.
На засіданні були присутні методисти Комунальної установи «Консалтингово – методичного освітнього центру» Кидюк Л.І., Малахова Т.М., вихователі старших груп ДНЗ № 2, 3, 6, 8, ЦРД «Гармонія», вчителі ЗОШ № 1 ім. Захисників Вітчизни та батьки дітей.
Педагогічні працівники ДНЗ № 2 «Ромашка» поділилися з колегами досвідом роботи з питання підготовки дітей до школи.
Вихователь-методист ДНЗ № 2 Колганова І.І. презентувала квест–технологію. Дана технологія знімає протиріччя між вимогами освітньої програми «Впевнений старт» та бажаннями дітей. Навчальна мета заняття – квесту-технології спонукає до вибору завдань з теми освітньої програми, а ігрова мета дозволяє вихователю добирати такі форми навчальних ігрових завдань, які викликають зацікавлення у дітей, стимулюють до активності, самостійності, творчого підходу у виконанні поставлених завдань.
Вихователь старшої групи № 1 «Прилісок» Руденко Л.В. представила «Квест-подорож» на тему “Овочі”. Квест–подорож, сюжетна командна гра – пригода за маршрутом з підказками і веселими завданнями. У кінці гри батьки підготували салат із овочів, які «шукали» діти виконуючи ігрові завдання.
Вихователь старшої групи № 2 Журавлики» Волошина О.М. представила підсумкове заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку, загально-пізнавального та логіко-математичного розвитку «Школа маленьких козачат».
Вихователь старшої групи № 3 «Бджілки» Борисова І.О. провела підсумкове заняття з пріоритетом мовленнєвого та логіко-математичного розвитку у формі гри «Що? Де? Коли?».
Практичний психолог Філіппова С.А. презентувала «Перлини психології».
Захід пройшов на високому методичному рівні. Педагоги мали можливість вивчити систему роботи закладу, отримати теоретично-практичний досвід від колективного перегляду заходів, зрозуміти необхідність та актуальність використання квест–технології у підготовці старших дошкільників до школи.
Педагоги закладів позитивно оцінили систему роботи колег, рівень проведення заходів та рівень навчальних досягнень старших дошкільників.
Вихователі та вчителі обмінялися думками щодо перспективи на майбутнє.
Захід був інформаційно насиченим та практично спрямованим.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області