Щоб любити – треба знати,
а щоб проникнути в таку тонку й неосяжну,
величну й багатогранну річ, як мова,
треба її любити.
Василь Сухомлинський
29 листопада у ЗДО № 3 «Веселка» проведено педагогічну раду за темою «Мовленнєвий розвиток дошкільників з використанням надбань В.О. Сухомлинського».
Захід проведено з метою вшанування пам’яті великого педагога-мислителя, сприяння впровадженню в практику педагогічної діяльності ідей, творчої спадщини класика світової педагогіки Сухомлинського В.О. Заклад продовжує роботу над впровадженням педагогічних ідей відомого педагога, письменника в освітній процес.
Директор закладу Пасічник О.В. познайомила педагогів з планом роботи та зачитала інформаційне повідомлення «Оптимізація мовленнєвої роботи з дітьми в розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти».
Вихователь-методист Макогонюк О.А. зачитала довідку «Про стан роботи з розвитку мовлення дітей в закладі дошкільної освіти» за результатами тематичного вивчення у середніх групах, вказавши на позитивні сторони у роботі вихователів, активного впровадження інноваційних технологій: казкотерапія, іготерапія, ПІТ, ТРВЗ, психогімнастика; інтерактивних форм: «Мікрофон», «Асоціації», «Аукціон» схем-моделей, мнемотаблиць, коректурних таблиць, дихальних вправ, логоритміки, читання та робота за творами В.О. Сухомлинського.
Відзначено плідну працю педагогів під час проведення ділової гри «Склади синквейн», яку провела вихователь-методист Дяченко Г.О. Учасники складали вірші із п’яти рядків, опираючись на використання дитячих творів Василя Олександровича Сухомлинського, підготували та зачитали відомі вислови про мову.
Вчителем-логопедом спеціальної групи для дітей з важкими вадами мовлення Рижковою С.Ф. та вихователем даної групи Дяченко Г.О. організовано виставку методичних матеріалів, методичних посібників, дидактичних ігор, лепбуку, які вони власноруч виготовили для проведення корекційної роботи з дітьми-логопатами.
Кульмінацією педагогічної ради був обмін досвідом щодо мовленнєвого розвитку у середніх групах. Вихователі Іванова І.В. Могильда Л.В (сер. «В» група), Козерезнюк І.П., Степанова Н.В., (сер. «А» група), Ніколаєнко Г.В., Бєсєдовська О.С. (сер. «Б» група) підготували міні-презентації щодо «Використання у роботі з дітьми інноваційних технологій навчання».
Роботу педагогічної ради завершено, прийнято відповідні рішення, але робота з даного питання буде продовжена, адже мовлення було, є і буде одним із основних завдань навчального закладу. Володіння мовленням надає дитині можливість спілкуватися з оточенням, отримувати необхідну інформацію, обмінюватися нею, що дуже важливо у процесі її успішної соціалізації.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області