15 січня на базі дошкільного навчального закладу № 8 «Казка» для вихователів та вчителів-логопедів міста відбувся майстер-клас на тему: «Впровадження прийомів мнемотехніки в корекційній роботі вихователя логопедичної групи ДНЗ».
Захід проведено з метою:
- оптимізації впровадження інноваційних технологій в освітньо-виховний процес;
- надання практичних методичних рекомендацій щодо використання прийомів мнемотехніки у різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку;
- підвищення рівня педагогічної майстерності, розвитку творчості, ініціативи;
- використання інтерактивних форм, методів та прийомів роботи;
- виховання уміння співпрацювати в команді однодумців.
Спірідонова Світлана Миколаївна – вихователь логопедичної групи № 7 провела майстер-клас з педагогами, презентувала досвід роботи з використання прийомів мнемотехніки у роботі з дошкільниками. Вихователь ознайомила присутніх з інноваційною технологією, за допомогою якої можна легко навчати дітей запам’ятовувати, окреслила основні принципи, цілі та основи мнемотехніки, етапи роботи з мнемотаблицями.
Учасники майстер-класу грали в мовленнєві ігри, виконували різноманітні вправи, малювали піктограми, складали розповіді, використовували мнемоквадрати, мнемодоріжки на основі прийомів мнемотехніки.
Розширенню знань педагогів з даного питання сприяла виставка методичних матеріалів, які презентувала Світлана Миколаївна.
Учасники майстер-класу брали активну участь як у ході проведення майстер-класу так і під час його обговорення. Педагоги позитивно оцінили роботу Світлани Миколаївни.
Методист комунальної установи «Консалтингово–методичний освітній центр» Малахова Т.М. відзначила актуальність та результативність досвіду роботи Спірідонової С.М., компетентнісний підхід до вирішення завдання мовленнєвого розвитку дошкільників, відмітила майстерність та високий рівень проведення майстер-класу, професіоналізм у підборі та використанні наочності та роздаткового матеріалу. Зазначила, що дана технологія яка використовується у щоденній роботі з дітьми є ефективною та результативною, сприяє розвитку всіх психічних процесів: мислення мовлення, пам’яті, уяви, уваги, сприяє саморозвитку та самоствердженню особистості дитини.
Захід сприяв підвищенню педагогічної майстерності педагогів. Педагоги здобули як теоретичні знання так і практичні уміння під час використання прийомів мнемотехніки.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області