14 лютого 2020 року в інклюзивно-ресурсному центрі відбувся круглий стіл з педагогічних працівників ЗДО № 3 «Веселка», які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
Учителем-логопедом Сіроченко О.П. були презентовані сучасні погляди на розлади аутистичного спектра; представлені інноваційні підходи до освітнього процесу, супроводу дитини з аутизмом. Головна мета зустрічі – надання методичної допомоги фахівцям закладу щодо створення більш ефективних умов розвитку, адаптації дитини з аутизмом.
Дана робота проводилася в два етапи.
І етап – спостереження фахівцями ІРЦ за проявами дитини в сфері потягів, сфері спілкування, сприйняття, моторики, мовлення, освітній діяльності, за навичками соціальної поведінки в умовах дошкільного закладу під час різних режимних моментів.
Під час круглого столу, ІІ етапу, фахівцем центру були надані особистісно-орієнтовані методи та підходи супроводу, розвитку й підтримки дитини, адаптації навчального середовища, які були попередньо розроблені на підставі даних спостереження, висновку про результати комплексної оцінки розвитку, бесіди з педагогами, які безпосередньо працюють з дитиною.
Відбувся конструктивний діалог, сплановано подальші напрямки надання підтримки й розвитку, супроводу дитини відповідно до її особливих потреб в умовах інклюзивного навчання.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області