Сьогодні у сфері освіти осіб з особливими освітніми потребами багато новацій та змін у нормативній базі.
З 1 січня 2022 року в закладах освіти почнуть впроваджуватись рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей осіб з особливими освітніми потребами. Такий диференційований підхід змінює філософію надання освітніх послуг дітям з ООП на індивідуальну модель підтримки та командне визначення освітньої траєкторії.
З метою ознайомлення із нововведеннями фахівці інклюзивно-ресурсного центра м. Южноукраїнська провели ряд зустрічей з педагогічними працівниками закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади та територіальних громад, з якими співпрацює ІРЦ.
Директор ІРЦ Юлія Нагорна та вчитель-логопед Ірина Дмитрякова ознайомили вчителів-логопедів, практичних психологів та асистентів вчителів (вихователів) з поняттями категорії особливих освітніх потреб (труднощів) та рівні підтримки осіб з особливими освітніми потребами, розповіли про створення інклюзивного освітнього середовища.
Зустрічі були плідними та ресурсними. Колеги обговорили багато проблемних питань, спланували подальшу роботу щодо участі фахівців ІРЦ у засіданнях команд супроводу.
Сподіваємось, що отримана інформація стане у нагоді, допоможе педагогам закладів освіти у впровадженні змін, а найголовніше – сприятиме створенню кращого майбутнього для дітей з особливими освітніми потребами.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області