Надзвичайно важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Тісна взаємодія дошкільного закладу та школи – основа успішного вирішення проблеми наступності.
19 жовтня 2022р. на базі Южноукраїнського ліцею № 4 відбувся семінар-практикум на тему «Проблеми підготовки дитини до навчання у школі» з наступності між ЗДО «Казка», КУ ЦРД «Гармонія» та ліцею № 4 за участі адміністрації, педагогічних працівників закладу, вихователів закладів дошкільної освіти, консультанта ЦПРПП.
Доцільність використання учителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками було прослідковано на відкритих уроках вчителів 1-х класів Бикової О.Г., Доценко Н.П., Сандуленко Л.М.( уроки письма), Кобилинської В.В. (урок математики), Ворнікової Г.І. (урок читання).
Під час обговорення за круглим столом особлива увага педагогічних працівників зверталась на реалізацію діяльнісного підходу до навчання та виховання, проблемних ситуацій, формування спільних цінностей у дитячому колективі.
Заступник директора ліцею Терещенко В.Г. доповіла про головні проблеми підготовки дитини до навчання у школі, про те, що вирішити проблему наступності можливо лише тоді, коли буде реалізовуватися єдина стрижнева лінія розвитку дітей на етапах дошкільного і шкільного дитинства.
Психолог закладу Кісельова І.В. провела з учасниками заходу вправу «Оптимізація власних ресурсів»; соціальний педагог Гойнич В.В. надала педагогам дієві поради щодо подолання стресових ситуацій у дітей.
Консультант ЦПРПП Кидюк Л.І. відзначила високу професійну майстерність педагогічних працівників закладу , наголосила, що для того, щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у ро¬боті дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; ро¬бота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтег¬рованими, а також висловила сподівання , що за традицією у березні вчителі обов’язково відвідають заняття в старших групах дошкільних закладів, тому що всі ми віримо у нашу перемогу.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області