9 жовтня в ЮЗШ № 4 для вихователів, вихователів – методистів, психологів ДНЗ №8 «Казка» та ЦРД «Гармонія» проведено психолого-педагогічний семінар: «Психологічна готовність до школи – важлива умова успішного навчання». На семінарі розглянуті проблемні питання наступності між дошкільною та початковою ланками у світлі завдань нового Базового компонента дошкільної освіти та нового Державного стандарту початкової загальної освіти; визначені основні пріоритети розвитку, виховання, навчання майбутнього першокласника.
В ході роботи семінару вчителі початкової школи Пащук Л.Г., Лаптєва Н.В., Друмова О.М., Тарасова Л.О., Семенютіна Л.П. провели відкриті уроки в 1-их класах з навчання грамоти та математики.
За круглим столом звступник директора з навчально-виховної роботи Терещенко В.Г. презентувала роботу педагогічного колективу з питань наступності між дошкільною та початковою ланкою, моніторингове дослідження з питання психологічної готовності до школи.
Практичний психолог Кісельова І.В. провела з учасниками семінару практичну вправу «Пазли», яка відображала складові психологічної готовності дитини до школи.
В семінарі взяли участь методисти управління освіти Кидюк Л.І., Малахова Т.М., Снігурова О.В., які ствердили, що вирішити проблему наступності можливо лише тоді, коли буде реалізовуватися єдина стрижнева лінія розвитку дітей на етапах дошкільного і шкільного дитинства. Тільки такий підхід зможе надати педагогічному процесу цілісний, системний характер, коли всі ступені освіти будуть діяти не ізольовано один від одного, а в тісному взаємозв'язку, що допоможе школі урахувати рівень розвитку дитини, її вміння та навички, отримані у дошкільному віці.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки україни
Український Центр Оцінювання Якості Освіти
Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області