З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з
особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в умовах інклюзивного
навчання, на початку навчального року у закладах освіти проходять засідання
команд психолого-педагогічного супроводу за участі фахівців інклюзивно-
ресурсного центру.
Під час засідань команд супроводу у ліцеях № 3 та № 5 м.
Южноукраїнська фахівці ІРЦ допомагали педагогам у розробленні
індивідуальних програм розвитку, надавали консультації педагогічним
працівникам, батькам та іншим членам команд щодо специфіки роботи з дітьми
з ООП. На засіданнях були опрацьовані питання співпраці членів команди
супроводу та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії дитини з
особливими освітніми потребами.