• Головна
  • Новини
  • Нормативні акти
  • Контакти
  • Інформ-відео
  • Експрес-приймальня
  • Вхід/Реєстрація
  • Пошук

Меню

  • Заклади освіти
  • Управління освіти
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • Структура управління освіти
  • Відділ договірної, правової та кадрової діяльності
  • Централізована бухгалтерія
    • Облікова діяльність
    • Розрахункова діяльність
    • Економічна діяльність
  • Центр професійного розвитку педагогічних працівників
    • Інструктивно-методичні рекомендації
    • Атестація
    • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  • Відділ дошкільної, середньої та позашкільної освіти
  • Група з централізованого господарського обслуговування закладів і установ освіти
  • Сектор з організації харчування в закладах освіти
  • Інклюзивно-ресурсний центр Южноукраїнської міської територіальної громади
  • Колегія управління освіти
  • Державна підсумкова атестація
  • Зовнішнє незалежне оцінювання
  • Координаційна громадська рада освіти міста
  • Учнівський муніципалітет
  • Профспілкова діяльність
  • Захист учасників навчально-виховного процесу
    • Цивільний захист
    • Охорона праці
    • Техніка безпеки
    • Пожежна безпека
  • Звернення громадян
  • Законодавча база освіти
  • Інформація. Консультації. Роз'яснення
  • Інформація для батьків
  • Наш інспектор поліції
  • Відкриті дані
  • Запобігання проявам корупції
  • Публічні закупівлі
  • Реформування освіти

Реєстрація дитини в дошкільний навчальний заклад

Данні про реєстрацію дитини в ДНЗ

Вивчаємо українську

Я пропоную...

Типова інструкція з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності

Створено: 30 жовтня 2013 Перегляди: 29664
  • Надрукувати
  • E-mail

Зміст статті

  • Типова інструкція з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Усі сторінки
Сторінка 12 із 14

4.5. Документи реєструються за групами залежно від назви виду, автора та змісту документів. Окремо реєструються:
акти органів державної влади, доручення вищих посадових осіб, запити, звернення, а також одержана кореспонденція;
накази (розпорядження) з основних питань діяльності загальноосвітнього навчального закладу;
накази з кадрових питань;
акти ревізій фінансово-господарської діяльності;
бухгалтерські документи;
службові листи;
звернення громадян;
запити на інформацію.
4.6. Факсограми (паперові копії документів, передані з використанням засобів факсимільного зв’язку) реєструються окремо від інших документів.
4.7. Документи, що передаються електронною поштою у сканованій формі без електронного цифрового підпису, реєструються окремо від інших документів із зазначенням електронної адреси відправника та адресата.
Оригінал документа, який надійшов після факсограми або електронною поштою в сканованій формі, реєструється відповідно до пункту 4.4. Інструкції.
4.8. Під час реєстрації документу надається умовне позначення - реєстраційний індекс.
Для вхідних документів реєстраційний індекс складається з порядкового номера та індексу справи.
У вихідного документа реєстраційний індекс може розміщуватися у зворотній послідовності - індекс справи та порядковий номер.
4.9. У загальноосвітніх навчальних закладах може застосовуватися журнальна  чи автоматизована (з використанням спеціальних комп’ютерних програм) форма реєстрації документів.
4.10. Примірний перелік документів, що не підлягають реєстрації, викладений у додатку 7.
5. Складення номенклатури та формування справ
5.1. Номенклатура справ - це обов’язковий для кожного загальноосвітнього навчального закладу систематизований перелік назв (заголовків) справ, що формуються, із зазначенням строків зберігання справ.
5.2. Номенклатура справ призначена для встановлення в загальноосвітньому навчальному закладі єдиного порядку формування справ, забезпечення їх обліку, оперативного пошуку документів за їх змістом і видом, визначення строків зберігання справ і є основою для складення описів справ постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання.
5.3. Примірна форма номенклатури справ загальноосвітнього навчального закладу наведена у додатку 8.
5.4. Заголовок справи повинен чітко у стислій узагальненій формі відображати склад і зміст документів справи.
Заголовок справи складається з елементів, що розміщуються у такій послідовності: назва виду справи (листування, журнал, книга тощо) чи виду документів у справі (накази, протоколи, акти тощо); автор документів (найменування закладу); кореспондент або адресат (найменування установи, до якої адресовані або від якої надійшли документи); короткий зміст документів справи (питання, з якого формується справа); дата (період), до якої належать документи справи; вказівки на наявність копій документів у справі (у разі потреби).

  • Попередня
  • Наступна
  • Попередня
  • Наступна

До уваги!



-


ЦПРПП. Запитуєте-відповідаємо

SMS-звернення

Експрес-приймальня

Анонси

У наскладніший для країни час, з метою об'єднання сил та морального духу всіх учасників освітнього процесу управління освіти, заклади та установи освіти запускають ресурс підтримки "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".
Скористатись ресурсом можна:
- на сайті управління освіти: http://osvita-yu.mk.ua
- Viber: вступайте в товариство "Южноукраїнськ - Хоробрі серця".

Корисні посилання

  Телефони гарячих ліній

Освітній портал Педпреса

Освітній портал "Класна оцінка"

Навчання в Україні

Навчання в Європі

Погода
Южноукраїнськ

волог.:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Міністерство освіти і науки україни

Український Центр Оцінювання Якості Освіти

Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області

  • Карта сайта
Copyright © 2013-2021. Управління освіти Южноукраїнської міської териториальної громади 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Головна